Is de AMD A6-6400K processor geschikt voor gaming?

Ik wil graag mijn pc upgraden en wil graag een nieuwe processor, videokaart en meer RAM geheugen, weten jullie goede keuzes?
En ik had zelf al dus de AMD A6-6400K proseccor gevonden maar weet niet of die geschikt is voor gaming.
Mijn budget is rond de 130 euro voor processor, videokaart en RAM geheugen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hij komt met qua preformace overeen met een intel core i3-3220.
Niet echt geschikt. En met het budget van 130 kan je er ook niet echt wat van maken.

4GB geheugen zit al snel op 50 euro en dan komt daar nog een videokaart bij.
Als ik jou was zal ik sparen voor een leuke game PC van 700 a 800 euro.