Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen maar ik weet niet of die op mijn moederbord past, kan iemand mij helpen?

ik wil graag de MSI Geforce GTX 750 Ti Gaming 2GB PCI-E kopen maar ik weet niet of die op de Gigabyte GA-A75M-UD2H past.
alvast bedankt

Bronnen:
http://www.komplett.nl/product/zkb-01com/80015416/msi-geforce-gtx-750-ti-gaming-2gb-pci-e/details.aspx

http://www.komplett.nl/product/zkb-99/80012707/outlet-gigabyte-ga-a75m-ud2h-socket-fm1-micro-atx/details.aspx

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, dat past. Op het mobo zie je namelijk 2 pci-express slotjes.

Stel jezelf echter wel de vraag of het zinvol is die specifieke graka aan te schaffen. Heb je een (peperdure) G-sync-compatible monitor? Nee? Dan heeft het eigenlijk weinig zin om voor een NVIDIA-kaart te kiezen. Kijk eens naar de AMD-reeksen, presteren veel beter voor hetzelfde bedrag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, ik kan mijn beeld scherm er toch wel op aansluiten want ik kan een hdmi- dvi-d en een d-sub in mijn beeldscherm doen.