Wat moet ik doen als mijn touchpad is geblokeerd?

De touchpad van mijn laptop is gblokeerd. Ik heb verschillende websites bezocht maar geen een van die tips bleek te werken. Mijn laptop is van het merk Lenovo en mijn touchpad is van Elan.

Toegevoegd na 59 seconden:
Kan er iemand tips geven die wel werken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
7 jaar geleden
Heb je de Eigenschappen van de Muis (inclusief Touchpad) gecontroleerd?

Antwoorden (1)

Hoi,

Dit is heel simpel!
Bij veel laptops kan je dit uitzetten door op fn + f9 te klikken.
Als dit niet werkt kan je zoeken naar een icoontje dat lijkt op een muis op je toetsenbord te klikken.
Als dit allemaal niet werkt, geef dan het merk en model van je laptop zodat we je gemakkelijker kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Karsten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Merk laptop stáát al in de vraag, en tevens de naam van het stuurprogramma van de touchpad.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb ook Lenovo en bij mij kun je het aan/uitzetten via FN + F6
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dan zal het inderdaad zoals akadeliyou zegt FN + F6 zijn