Hoe kan het dat mijn ereader wel via usb aangesloten is op mijn laptop, maar dat ik geen verwisselbare schijf zichtbaar krijg?

Ik wil nieuwe boeken op mijn ereader zetten (ebook pure). Via de USB kabel heb ik hem aangesloten op de laptop. De ereader laadt wel op (dus je zou denken dat hij goed is aangesloten), maar ik krijg de verwisselbare schijf niet in beeld. Hoe kan dit?
Ik heb verder geen problemen met andere USB kabels.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je moet een andere USB-kabel gebruiken. Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn e-reader en door het gebruik van een andere USB-kabel is het probleem opgelost. Idem voor mijn GPS.