FIFA 10; 'Disc Unreadable'

Weet iemand wat je hiermee kan doen? Ik krijg het bericht meestal rond de rust of aan het eind van een wedstrijd, nooit in het menu. Som Gé wedstrijden doen het zonder probleem. Ik heb de cd al schoongemaakt met warm water en zacht doekje, er zitten geen grote/diepe krassen in

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat het ligt aan je dvd-speler ligt. Kijk of je ook problemen hebt met andere DVD's. Indien dat zo is kan je je apparaat het beste ter reparatie aanbieden. Als je met andere DVD's geen problemen hebt ligt het misschien toch aan de DVD en kan je hem misschien omruilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je wel kunt spelen tot de rust lijkt het probleem niet bij de DVDspeler te liggen. Ik denk dat de DVD zelf op de een of andere manier toch beschadigd is geraakt