is dit de laatste macbook air?

hallo,
ik ben opzoek naar een macbook air 13inch 2014 editie met 8gb RAM.
en ik ben er denk ik eentje tegengekomen op mediamarkt.nl maar daar staat geen serie nummer bij. dus weet ik niet of dit wel de 2014 editie is weet toevallig iemand of dit de 2014 editie is. link:http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/APPLE-MacBook-Air-13-inch-8-GB,10259,482723,1366219.html?langId=-11
en ik vind hem eigenlijk ook wel goedkoop voor 999euro

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik snap echt niet waarom mensen een macbook kopen. De specs zijn echt slecht voor zo'n prijs.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor de software denk ik, @searchingboy. Zelf heb ik ook geen Macbook of andere Apple-computers. Mac OS X is ook met een omweg op een PC te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik vind het een fijne ultrabook die ik voor school wil gebruiken

Antwoorden (1)

Ik denk wel dat het een vrij recent model is, maar hij heeft een SSD-schijf en geen Flash-drive zoals die in de Apple Store. Over Turbo Boost tot 2,7 GHz wordt ook niets vermeld bij MediaMarkt. Het model van MediaMarkt heeft wel meer geheugen dan het goedkoopste model in de Apple Store.

Dit zijn de kenmerken van de goedkoopste 13-inch in de Apple Store (zowel België als Nederland):
13-inch: 128 GB
Specificaties
1,4-GHz dual-core Intel Core i5 Processor
Turbo Boost tot 2,7 GHz
Intel HD Graphics 5000
4 GB geheugen
128 GB PCIe-flashopslag
Klaar voor verzending: Binnen 24 uur
Gratis bezorgd
1.029,00 €

Hetzelfde model met 8 Gb geheugen kost in de Apple Store 1129,00 €. Ik zou deze kiezen.