Waar kan ik het beste een laptop kopen?

Hallo,

ik wil een acer of een hp compaq. Waar kan ik die het beste kopen? Wie weet een goeie site? Of anders een winkelketen. Goede service en niet te duur.
Wil 500 euro betalen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Advies, koop nooit een Acer, tenzij je binnen 1,5 jaar van plan bent om een nieuwe te kopen en deze weg te gooien ;-)
Zeer slechte accu reputatie is het grootste euvel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is ook het advies van mijn zoon ( die er iets meer verstand van heeft dan ik). Koop geen Acer, slechte reparatieservice.

Antwoorden (8)

Zelf vind ik mediamarkt altijd redelijk scherp met de prijzen. Anders was er vroeger altijd correct in Rotterdam..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou eens rondkijken op internet daar staan er zoveel op in verschillende prijsklasse en het ligt eraan wat je ermee wilt doen en daar kun je mooi vergelijken wat het beste bij jou past
internetwinkels zijn vaak goedkoper omdat die geen pand en personeel nodig hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt aan de wensen van jouw te kopen laptop.
en net waar een goede aanbieding is van de begeerde laptop. Wat is het beste? De prijs? De kwaliteit? De service?

Waar hecht jij het meeste waarde aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik bij de Mediamarkt Zwolle gekocht. Werd prima geholpen, goede service. Verkochten niet om te verkopen, maar verkochten luisterend naar de wensen van de klant. Mij werd zelfs nog een bepaalde computer afgeraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een site raadt ik je af,veel gedoe als het apparaat stuk gaat.kijk eens bij een computerwinkel,die hebben een ruime keus aan nieuw en gebruikt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laptop shop...
Daar zijn de laptop's goedkoper dan in de winkel.. +krijg je er ook een tas bij waar die in moet...
Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede en voordeligen adressen om een laptop te kopen zijn Misco, central point en Alternate. Alle drie zijn webwinkels en hebben een goede service. Levering normaal gesproken 24 uur na betaling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zo goedkoop mogelijk een laptop wilt kopen zou ik op internet zoeken, maar dan kun je wel weer problemen krijgen als er iets mis mee is.
Als je goedkoop een laptop wilt krijgen raad ik je de MediaMarkt AF, de mycom heeft wel eens leuke aanbiedingen maar is ook niet echt goedkoop, en ik zou ook niks bij een supermarkt kopen (medion).
Je moet eigenlijk ook gewoon een beetje massel hebben dat je een goede aanbieding vind bij een goede winkelketen.