Beste koeler voor GamePC + Suggesties ?

Hee Mensen, dif zif in mijn computer:

Behuizing: Corsair Graphite 760T - €150,-

Video kaart: NVIDIA GeForce GTX 770 - €250,-

Processor: Intel i5-4690K - €200,-

Moederbord: Gigabyte Z87-HD3 - €100,-

Werkgeheugen: Corsair XMS3 8-GB - €100,-

Voeding: Corsair VS650 - €60,-

Koeler:

Monitor: BENQ RL2455HM - €170,-

Weet iemand of ik goed zit?
Heeft iemand suggesties voor een koeler? (a-Merk)
Weet iemand misschien als ik 2x een geforce 710 heb. Zou dat beter zijn dan 1x 770?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

ik raad een grote 350 mm fan aan met leds vanbinnen

Toegevoegd na 4 minuten:
al naar gelang je budget zou waterkoeling ook een optie zijn
die 770 is beter dan 2*710
die 770 is 2gig gddr5 en die 710 maar 512mb ddr3
en er komt veel verlies bij 2 parallelle videokaarten en meer stroomverbruik ik zou dus voor die 1*770 of dergelijke kiezen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
350mm? Weet je wel wat je zegt, waar ga je 35 cm aan ventilator plaatsen? Waarom LEDs? Welk voordeel heeft dat, behalve de pats factor? Een GPU moet je niet op GB vergelijken, als je dat zelf weet moet je het ook niemand zo uitleggen. Een 770 is beter omdat daar een betere chip op zit, als je een 710 met 3 gig uit zou rusten zou ie nog 10x zo traag zijn als een 770. Je leert mensen zo verkeerd te denken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje, allebei.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja tomaat maar meestal als het "GB" hoger is is de snelheid en prijs ook wel hoger
en ja 350 bestaat vroeger op conrad te koop