Weten jullie waar ik computer onderdelen kan kopen?

Ik wil een Ultra Gaming computer bouwen maar ik weet geen betrouwbare website behalfe: beslist.nl, Maar het probleem is daar is het zo duur. Als je er een weet denk voral aan: Een moederbord waar Intel Core i7 Extreme aan kan, 2 Video kaarten en een behuizing waar de benodigdheden in past. Buget: €1.700 (Graag iets minder)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom zou je een core i7 extreme willen in een game pc?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kijk meestal op pricewatch.tweakers.net en dan niet alleen naar de prijs maar ook naar de waardering van de webshop. Voor gaming zou ik trouwens voor een i5 gaan, en het geld wat je daarmee bespaart in een betere GPU stoppen. Die extra cores worden toch niet gebruikt. Voor oriënteren van wat goed is kijk ik vaak op tomshardware.com, dat was 15 jaar geleden echt de beste plek voor info, en nog steeds vrij nuttig hoewel er ongetwijfeld betere alternatieven zijn die ik niet ken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://gamepc.nl/game-pc-samenstellen Snel en betrouwbare website.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tweakers pricewatch is inderdaad een aanrader. Ik weet niet waarom een i7 extreme een voorkeur is, gewoon een 3rd gen i7 is al super, kijk liever naar betere grafische kaarten.

Antwoorden (4)

Ik heb er geen verstand van,maar van de computertechneut die mij weleens ergens mee hielp weet ik dat www.etelcom.nl een goede zaak is want hij haalt daar zelf ook zijn spullen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel wel hij ziet er betrouwnaar uit!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het ook,het is een winkel,maar je kunt er ook online kopen. De eigenaar is een Chinees,ze weten er heel veel vanaf en geven je ook goed advies.
Een andere site die ik je zeker zou aanraden is tweakers.net
Ik laat de link naar computerspullen in de bron achter!
Op die site kun je alles vinden wat je nodig hebt, je kan niet op de site zelf spullen kopen maar per product toont het alle sites waar je het kunt kopen en tegen welke prijs. Zo ben je ook altijd "zeker" van de goedkoopste prijs!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat Hanckos schrijft is zeker een goed advies.

Echt een betrouwbare site voor onderdelen is:
www.alternate.nl ze verkopen pc's en ook losse onderdelen.
Ik heb daar 3 pc's gekocht en je kan ook zelf samenstellen uit losse onderdelen.
Die kan je als bouwpakket laten bezorgen. Of voor €55,- zetten zij hem in elkaan.
Voordeel wst je dan hebt, als zij hem mollen of fouten maken bij de assemblage is het hun schuld/probleem en niet de jouwe.

Ik heb zeer goede ervaringe met alternate.
Voor een nieuwe pc ga ik weer naar hen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de jongens daar hebben er veel verstand, zijn zeer klantvriendelijk en goede service ongeacht de wachtrij.
Ik bestel mijn hardware over het algemeen op azerty.nl omdat het daar meestal het goedkoopst is.

Voor een bestelling krijg je bovendien azerties die je dan weer kan gebruiken voor een toekomstige bestelling.

Ik vraag me wel af waarom je 2 videokaarten nodig hebt. Het is interessanter te investeren in 1 betere videokaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil er graag 2 zodat ik op twee schermen moeiteloos kan spelen
Ritsuka
9 jaar geleden
Tegenwoordig hebben videokaarten gewoon 2 uitgangen hoor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met behulp van twee (of meer) videokaarten (bekend als "SLI" voor NVIDIA kaarten en "Crossfire" voor AMD-kaarten), kun je betere prestaties krijgen, soms zelfs voor minder geld dan je zou uitgeven aan een vergelijkbare enkele kaart oplossing.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook om op 2 schermen te spelen volstaat het om 1 kaart te nemen. Je moet er dan wel op letten dat die kaart voldoende rekenkracht heeft om 2 schermen te voorzien. SLi of Crossfire moet gezien worden als een noodoplossing. De prestaties zijn altijd beter met 1 duurdere kaart dan met 2 goedkopere kaarten in SLI of Crossfire!!! SLI en crossfire hebben namelijk hun nadelen en dus dienen deze opstellingen vermeden te worden.