Weet iemand het voltage van de AC Adapter voor een sitecom wl-582 router ?

Ik heb in de kast een sitecom wl 582 v1 router terug gevonden. Nu wil ik deze op mijn studentenkamers gaan gebruiken maar ik kan werkelijk nergens de A-c adapter terug vinden.... Ik kan ook nergens op internet ontdekken een hoeveel volstampten het betreft. Adapters genoeg in huis maar ik blaas liever niet mijn router op ;) weet iemand toevallig welke adapter het is of is er iemand die het wel weet te achterhalen ? Mijn dank is groot

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Antwoorden (1)

Ik vind in een handleiding: (TX- tijdens het zenden van data): 0,34 A. Elders vind ik: 4.2 Watt. Dat zou 12 V betekenen. Ik zoek nog even verder voor je. Leuke uitdaging.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is niet goed. Het ene heeft betrekking op de USB adapter en het andere op de router. Het gaat dus niet over één en hetzelfde. Verder vind ik er niets over terug. Raar, want het zou toch mogelijk moeten zijn om een nieuwe voeding te bestellen en daarvan zou dan toch meer terug te vinden moeten zijn. Het lijkt erop dat je enige hoop is dat iemand dit leest die er zelf één heeft staan en dus op de voeding kan kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je adapter nog ergens in huis is maar je niet weet welke het is kun je op marktplaats zoeken naar de router en plaatjes vergelijken. Misschien kan je dan de juiste er tussenuithalen.