Hoe moet ik 2 pc's aansluiten op elkaar? want ik wil een 3de onafhankelijk scherm aansluiten op mijn pc.

Ik wil dus 3 schermen aansluiten op 1 pc en ik heb al in andere berichten gelezen dat dit lukt door een oudere pc(windows XP) aantesluiten op een nieuwe pc(windows 7) maar ik weet niet hoe ik dit moet doen kunnen jullie mij daarbij helpen aub

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je 3 schermen op 1 PC wil heb je 1 PC met een videokaart nodig die 3 schermen tegelijk aan kan sturen. Hoe nieuwer je videokaart hoe groter de kans dat het kan. Als je een AMD kaart met EYEfinity hebt kan het het makkelijkst. PC aan elkaar koppelen gaat niet, althans ik zie niet in hoe je dan meerdere schermen krijgt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.be/vraag/computers-internet/hardware/computer-verschillende-onafhankelijke-monitoren-aansluiten.118601 Lees dit eens het eerste andwoord dat snap ik niet hoe ik het moet doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar staat 2 videokaarten. Niet twee PC's. Hoe je aan XP+7 komt is me nog steeds een raadsel. Daarnaast is het een antwoord van 3 jaar oud, tegenwoordig kan het dus al met 1 videokaart, en dat is aan te raden als je op alle drie wil gamen (is dat je plan?). Voor de duidelijkheid, je kan op sommige moederborden twee of meer videokaarten kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=yM0sCfUOIzI Bedenk wel dat als je dat wil je een monster videokaart nodig hebt. Als je gewoon tekst er op wil lezen/browsen kan het met 2 videokaarten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat weet ik ook maar het is eigenlijk voor te gamen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook adapters kopen die op je USB-poorten kunnen worden aangesloten. Ik heb daardoor mijn bureaublad zo over 3 beeldschermen verdeelt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok maar hoe moet je dan een 2 de videokaart in je pc steken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Maartenboy Geeft dat mooi beeld? Kan je daarmee de volle resolutie van het scherm halen? Kan je er op gamen? Met alle drie de schermen tegelijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Niels7878 Voor dat je nou steeds weer wat vraagt, geef eens aan: Wat je exact wil (gamen over 3 schermen tegelijk??)
Wat je exact hebt (CPU/GPU, monitoren met welke aansluitingen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik wil gamen over 3 schermen tegelijkertijd
En ik heb 3 schermen en alle 3 met VGA aansluitingen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3x VGA, dat is helemaal lastig. Tegenwoordig zijn alle outputs HDMI/DVI(1x i 1x d) of DP (displayport). Nou kan je wel DVI-I>VGA en DP>VGA, maar DVI-D gaat niet naar VGA en HDMI ook niet. Je zal dus een ander monitor nodig hebben, met HDMI of DVI ingang.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik bedoel 2x VGA en 1xDVI
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je
DVI-I>VGA,
DP>VGA en
HDMI>DVI
doen. Eerste even een videokaart kopen met die uitgangen natuurlijk. Liefst iets >200 euro om die resolutie op te vangen.

Het beste antwoord

Ja dat kan, met dit apparaat:

http://tweakers.net/pricewatch/162347/matrox-triplehead2go-digital-edition-(t2g-d3d-if)/specificaties/

(geen antwoord op de vraag, maar de vraag is niet wat de vrager wil, zie reacties onder vraag).