Op welke manier kan ik films en muziek die op een externe harde schijf staan benaderen direct vanaf de ipad?

Toegevoegd na 15 minuten:
Zijn er ook manier waarbij je niet hoeft te streamen? Ik heb niet zoveel zin om altijd een laptop of servertje te laten draaien.

Is er een connector bijvoorbeeld? Zodat ik USB direct aan kan sluiten op ipad en zo de bestanden kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Kijk eens naar de app zumocast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of airvideo
Ik gebruik air video. Dit werkt bij mij erg goed!