Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke mobiele WIFI oplossingen zijn er voor gebruik met een Ipad2 binnen Europa?

MIFI is een oplossing om een internetdatakaart in een mobiele wifi router te stoppen zodat je Ipad of iphone hiermee connectie maakt.

Ik heb de MiFi 2352 gevonden, waarschijnlijk is dit de laatste versie?

Weet iemand of er ook andere oplossingen zijn en wat de laagste prijzen zijn voor zo'n apparaat?

Als dit werkt betekent dit een investering van ongeveer 160 euro. Dat heb je er wel redelijk snel uit denk ik omdat je ipad dan ook niet uitgerust hoeft te worden met de optie voor een mini SD datakaartje. Ik heb zelf al een dataonly sim voor mobiel internet voor mijn laptop, dus dit zou voor mij een goede oplossing zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
878

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier is op dit moment (nog) geen goedkopere oplossing voor,tenminste als U persé bij dit merk wilt blijven. Er zijn namelijk best aantrekkelijker geprijsde mini-routers-wifi-connected te koop,maar of U daar mee opschiet verwacht ik niet,gezien Uw vraagstelling. Overigens er is wel weer een opvolger namelijk de Novatell MIFI 2372.

http://www.novatelwireless.com/index.php?option=com_content&view=article&id=142&Itemid=49

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding