Nvidia geforce GT 640 (2gb) goed voor gamen?

ik ga een nieuwe computer bouwen maar ik vroeg me af of de nvidia GT 640 de nieuwste games op minimaal High kan afspelen?

ik heb voor deze videokaart gekozen omdat ik een bepaald budget heb en deze heeft een mooi prijsje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Nee. Low-medium is mogelijk. Maar een hd 7750 bied meer bang for the buck voor dezelfde prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, een GT 640 is geen echte game kaart. Waarschijnlijk doe je er goed aan om op andere dingen te bezuinigen en naar een 650 te gaan. Ik weet niet wat die 640 kost die je op het oog hebt maar een Radeon 7770 met 1GB DDR5 van 100 eu geeft veel betere prestaties.