Wie weet een goede CD/DVD brander waarmee je meerdere CD's/DVD's tegelijk kunt branden?

Ik zoek dus niet een replicator of duplicator die meerdere kopieën maakt van één master, maar een apparaat dat je ook op je computer kunt aansluiten.
Zakelijk gezien bereiken mij vaak vragen of ik een bepaald bestand of serie van bestanden op meerdere CD's wil branden.
Ik heb weinig trek om dan om de paar minuten een CD/DVD te verwisselen.
Ik wil dan de bestanden op mijn laptop naar een apparaat leiden waar ik een aantal CD's/DVD's in steek.
Een uurtje later kom ik dan wel weer eens kijken hoe het er voor staat.

Zoals gezegd vind ik via Google genoeg replicators, maar ik kan daar niet specifiek bij vinden of je ook vanaf je HDD er naartoe kunt fikken.

Thanks und Merci!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2K

Het beste antwoord

Dit is een leuk apparaatje. Hij print ze ook nog eens voor je, dan ziet het er gelikt uit.
Zoek naar de 'Bravo SE'
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze beprinten is het enige wat de Brava doet, heaaas.
Hij doet niets met de data.

Andere antwoorden (1)

Ik denk, dat je in jouw geval beter een master kan aanmaken en en dan een replicator gebruiken. Los van het feit dat dit veiliger is, is het ook goedkoper. Een systeem met meerdere writers is in principe een kast met meerdere branders met een interface met jouw pc. Dus dat ding draait niet onafhankelijk. Duur en onhandig. Bij een replicator zit de software in een rom-chip Veel sneller. En oplossing is natuurlijk om een deal te sluiten met een lokale replicatiefirma en hen het gewenst aantal dvd met een keurige opdruk met de naam van jouw bedrijf te laten aanmaken. Kost niet zoveel. In ieder geval minder als wanneer jij het zelf zou doen.