hoe lang wordt de ipad 2 nog met ios updates ondersteund?

Ik overweeg overgang van de ipad 2 naar de ipad air. Ik ben los daarvan benieuwd hoe lang ios updates nog voor de ipad 2 geschikt zijn (de laatste update kon ik nog doen, maar iemand zei dat het apparaat daar niet sneller van werd).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Het beste antwoord

Niets is zeker, maar het is vrijwel zeker dat iOS7 de laatste versie is die ondersteund wordt op de iPad 2. iOS7 kan je voor de iPad 2 uiteraard wel up-to-date houden. Ik zou zeker voor de iPad Air gaan omdat de prijs erg meevalt voor een nieuwe iPad (vergeleken met toen de iPad 4 nieuw was).

Hoop dat dit je verder helpt ;)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank voor de reactie. Ik ga dat denk ik doen omdat de ipad air momenteel voor 399 te verkrijgen is.
imruben
10 jaar geleden
Goede keus! veel plezier ermee ;)