Is deze laptop van Asus een goede keuze voor wat ik ermee wil?

http://www.bol.com/nl/p/asus-n550lf-cn065h-laptop/9200000017258692/

Deze heb ik uitgezocht. Dit is ook ongeveer mijn maximale prijs maar ik wou nog even weten of dit wel echt een goede keuze is. Ik heb er namelijk niet zoveel verstand van. En er is zoveel keus!

Ik zoek een snelle laptop waarmee ik:
- af en toe mee kan gamen (games zoals battlefield)
- veel bestanden/muziek/films kan opslaan
- het mee naar school en werk nemen dus hij moet niet te zwaar zijn
- goede kwaliteit geluid/scherm
- goede videokaart

Er staat trouwens bij de specificaties dat hij 4420 gram is, maar op andere websites staat 2600 gram. Ik hoop dat het laatste klopt.

Toegevoegd na 6 minuten:
En die niet zo snel warm of heet wordt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar mijn idee zou deze laptop meer dan genoeg in huis hebben voor wat jij er mee wil doen, ik denk dat je zelfs voor €200 minder ook al een prima laptop hebt die vereist aan jou taken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!! Deze had ik nog helemaal niet gezien.
Dat van de 4cel vind ik denk ik niet zo belangrijk. Dit zou inderdaad een betere keuze zijn voor iets minder geld. Hij is was eerst ook €999 zie ik. Alleen het gewicht van 4.4 kg vind ik een beetje veel. Maar ik weet niet of dit klopt want op verschillende sites zie ik iets anders staan..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, ik heb hem besteld. Bedankt, en ik zie vanzelf wel hoe zwaar die is!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ASUS is een goede keuzen, BOL.com echter niet... zijn standaard 10%-20% duurder dan de rest...
http://www.vergelijk.nl/notebook/asus/n550lf_cn065h/?gclid=CLnQ9N_Mn70CFQ_HtAodIB0A5A Ah, je hebt 'm al besteld... bummer....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm ja ik had al naar andere websites gekeken maar kon hem niet echt goedkoper vinden. http://www.vergelijk.nl/notebook/asus/n550lf_cn061h/?gclid=CJmqsL_Zn70CFanjwgodSUUAPg (ik heb dit model uiteindelijk besteld). Maar toch bedankt

Het beste antwoord

Deze pc voldoet aan bijna alle dingen die je opnoemde alleen echt zware games spelen is deze niet helemaal goed voor.

voor de rest prima laptop