Hoe komt het dat ik geen games in DX10 kan spelen?

Ik heb een groot probleem: Als ik een game, zoals BFBC2 in dx10 speel, werkt het spel niet. DX9 werkt prima. Ik heb de ASUS ENGTX275 die DX10 ondersteund. Ik heb ook al de nieuwste drivers geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Windows Vista en Windows7 ondersteunen DX10. DX10 vereist namelijk een 64 bits (x64) besturing systeem. Vista en 7 zijn er in 32 en 64 bits, check dus even welke jij hebt draaien. Mocht dit 64bits zijn zou ik je adviseren de nieuwste DX te installeren (zie bron).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alleen Windows 7 doet aan direct X 10