mijn usb stick (4 GB) geeft aan dat ie op een haar na vol is, maar er staat nog niet eens voor 30 MB op. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Geeft hij dit aan als jij een groot bestand van bijna 4gb wilt overschrijven?

Antwoorden (1)

Wellicht staan er verborgen mappen op en heb je de instelling om deze te kunnen zien nog niet geactiveerd. Mocht je toevallig Windows 7 hebben kun je dit aanpassen door het volgende uit te voeren;

Klik op de startknop.
Ga naar het configuratiescherm.
Klik op "Vormgeving en Persoonlijke instellingen"
Klik bij "Mapopties" op het subtabje "Verborgen bestanden en mappen weergeven"
Scroll naar beneden in de lijst en vink het vakje met "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" aan.

Als dit het niet is zou je je USB eens kunnen formatteren om te zien of dat helpt.