welk laptop merk gaat er lang mee?

Ik zit te twijfelen tussen een Asus , packert bell en Acer , maar ik zie op internet staan dat Acer niet zo goed is maar een laptop is toch gewoon een laptop ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Goede vraag en het antwoordt is niet zomaar te geven. Alle waar is naar het geld wat je er voor uit wilt geven. Zelf heb ik al ruim 5 jaar een Toshiba, die mee op de boot is geweest en elke dag goed is gebruikt. Hij wordt nu nog steeds gebruikt, gaan hem binnenkort vervangen voor een snellere. En daar ligt dus het punt waarom je vraag moeilijk is! Hoeveel wil je de laptop gebruiken, welke gebruiksvorm moet het hebben, hoe en waar ga je hem gebruiken en als laatste de grote vraag is hoeveel wil/kan je er voor uitgeven? Kijk ook eens naar het merk lenova, dit is ook een hele goede en betrouwbare laptop. Succes!