Ik heb iets op ebay gekocht in dollars, maar ik moet het betalen in euro's, hoe werkt dit?

Het bedrag is $11,19, en ik sta nu op het punt met paypal te betalen.
Maar ik heb euro's, dus ik moet hem in euro's terugbetalen.
Hoe werkt dit? Want euro's zijn meer waard.
Denkt de verkoper dan niet dat ik het verkeerde bedrag betaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is dat voor reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turcina, mag ik een klinker kopen?

Het beste antwoord

Bij paypal als je inlogt zul je zien dat $11,19, en dan automatisch zie je het bedrag in euro's.
Dan kan je op accepteren drukken en dan zal het bedrag van je rekening afgehaald worden.