Ik wil graag mijn Gaming Desktop Upgraden, maar welke SSD heb ik nodig?

Ik wil de 1TB HDD vervangen voor waarschijnlijk een 500GB SSD of 2x 500GB SSDs, maar ik wil de beste en de snelste SSD. Maar heb totaal geen verstand van SSDs. Weten jullie misschien het antwoord op wat de beste SSD is?

PC Specs:
Intel Core i5 3470 LGA 1155
ASUS MAXIMUS V GENE
Corsair H100i
Western Digital Black 1TB HDD
ASUS NVIDIA GeForce GTX 660 Direct CU II 2GB
Corsair TX 750M WATT Power Supply
Cooler Master HAF X

Helemaal zelf gebouwd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
10 jaar geleden
hebben ze wel SSD in met zoveel GB? is dat niet heel erg duur?
Van wat ik hoorde van iemand met veel pc kennis kun je beter een wat kleinere SSD halen, en daar alleen Windows en bijvoorbeeld Photoshop op zetten.
En dan een 2de harde schijf (een normale schijf) voor als je games. Want daar merk je bijna geen snelheidswinst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hallo, wat is je budget voor deze nieuwe ssd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als ik jou was zal ik niet die HDD vervangen, maar die SSD er bij doen, en dan zet je windows en dingen die je voor echte snelheid nodig hebt op de ssd, en je games, en al je documenten op je HDD.

Het beste antwoord

De beste SSD op de markt is momenteel van Samsung, namelijk de "Samsung 840 Pro" (512GB)

Als je beste van beste wilt dan zou ik voor deze gaan, zie links hieronder voor meer info:

http://ssdboss.com/ssd/Samsung-840-Pro

http://tweakers.net/pricewatch/318331/samsung-840-series-pro-512gb.html