Welke/Wat voor videokaart heb ik nodig?

hallo ik wil een betere videokaart om te gamen ik speel vaak minecraft en soms battlefield 3 maar weet niet welke ik nodig heb
dit is er wat er in me pc zit:
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
AMD A4-3400 17 °C
Llano 32nm Technologie
RAM
4,00GB DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Moederbord
Acer Aspire X1470 (P0) 41 °C
Grafisch
Acer X203H (1600x900@60Hz)
512MBATI AMD Radeon HD 6410D (Acer Incorporated [ALI]) 14 °C
Opslag
931GB Western Digital WDC WD10 EADX-22TDHB0 SATA Disk Device (SATA) 40 °C
Optische schijven
HL-DT-ST DVDRAM GH70N SATA CdRom Device
Geluid
Realtek High Definition Audio

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik vind persoonlijk de Geforce GT 640 2GB een prima kaartje. Is nog onder de 100, maar elke euro waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
minimaal een 660 of 7870 nemen. een 640 is te licht voor als je wil samen

Toegevoegd na 2 uur:
*gamen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je me meer uitlegen over die codes want ik heb geen verstand van videokaart en ik weet ook niet welke er in me pc past
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:PYzBCsMgDED_JeceorNW_IDedupx7CA2DIesomWMFf99scIuPt5LzAFbXinPgeIKFlIOzwJDj8uWd26ueC7JPWgJXwIrEIe26OnqPqzmr-HFKllLIj-HuFMuYA-Qsr1vF8HeYEIj-N50EcjQo1InRItaadMg8ZyhUR3j-QE7jIZ7rfUH Het was vrij simpel echter heeft AMD nu net een nieuw systeem geintroduceerd. Hoe hoger het tweede getal des te beter de videokaart, hoe hoger het eerste getal hoe nieuwer de kaart. Elke generatie wordt een zelfde kaart ook beter, een 760 is dus beter dan een 660 maar ook een 670 is dus beter dan een 660. AMD is gestopt bij 7XXX en nu naar 2XX gegaan (heel logisch...). Daarnaast zijn sommige 2xx gelijkwaardig aan 7xxx kaarten (hernummerd). Uiteindelijk heb je een budget, zeg 150 euro, dan kijk je welke nieuwe kaarten je kan halen. Dan zit je dus bij een Nvidia GTX 660 of een AMD Radeon 7850/7870 of 270.