Is er een bepaalde cursus/ opleiding om Pc,s te leren bouwen?

Ik hobby veel aan pc's. Nu wil ik een stap verder gaan. Pc's samenstellen en bouwen.

Mvg

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
4.5K

Het beste antwoord

BASISCURSUS COMPUTER BOUWEN

Cursusduur: 1 hele dag
Cursusgeld: € 725,- excl.btw
inclusief onderdelenpakket
voor complete computer met
Intel Core 2 Duo E8400 processor

De hele cursus een ervaren trainer naast u want de groepen zijn niet
groter dan 2 tot 3 personen. Volop gelegenheid dus om vragen te
stellen.

Bel 036 - 535 66 55 en meld u aan.

Ik weet alleen niet of dit nog recent is.

Groeten,
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als je in Google zoekt naar " cursus pc bouwen" krijg je legio mogelijkheden aangeboden. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou ook kunnen denbken aan een cursus ECDL.
Is wel vooral theoretisch, maar geeft wat begrip over en hoe, wat, waarom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.cursus.nl/computer/europees_computer_rijbewijs/_ecdl/220/
Informeer eens bij het COC
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat wil je precies weten? Alles of alleen de standaard dingen?

Op de site die ik toevoeg hebben ze een onderdeel hardwarewoensdag en daar behandelen ze regelmatig dingen in over pc's en af en toe ook het samenstellen en waar je op moet letten als je dat doet.

Het is geen handleiding hoe het moet maar wel belangrijker waar je op moet letten als je het gaat samenstellen.

Link: Even selecteren voor hardware woensdag en dan gewoon even kijken naar de titels op de zoekbalk gebruiken voor specifieke dingen. Schrik niet van de jongens die het presenteren qua uiterlijk. Het zijn in ieder geval jongens met verstand van de zaken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat wil je ervan weten , ik zelf ben begonnen met kale printplaat . I.C.tjes erop plakken enzo. Maar ik begrijp dat jij wilt leren stapelen ,en dan soft wilt instaleren . Niet zo moeilijk . OS eropknallen drivers doorheen mixen voor video en geluid . Ben nu bezig mijn huisie aan te sturen . Ga eens opzoek naar PIO , SIO , UART en opto-koppelingen .Er opent zich dan een schokkende wereld voor je .Het belangrijkste is de voeding .
succes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kijk eens op hardware.info daar staat een cursusje op
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bouweenpc.nl op BeP hebben ze een video gepost over hoe je je PC bouwt. Voor vragen kan je terecht op het forum.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De manier dat veel ICT'er het geleerd hebben is proberen koop des noods een oude computer haal die helemaal uit elkaar zoek op wat het onderdeel is en wat het doet en zet dan de pc weer in elkaar.

Zo leer je het meeste.