Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe sluit ik mijn Bose Companion 2 Series II speakers (met 1 tulpstekker) aan op mijn Acer Veriton L460 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

U heeft 2 boxen waarvan een aan het net verbonden wordt en de 2e aan de eerste.
Nu moet een kabeltje hebben met aan een kant een 3,5mm stereo stekker die in uw PC komt en aan de andere kan 2 tulp plugs voor in die main box.
Zie ook filmpje van op youtube hoe het praktisch allemaal geregeld is.
Ik begrijp niet hoe u aan 1 tulpstekker komt, voor stereo heeft u er 2.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord, maar dat helpt me nog steeds niet verder, evenmin als het YouTube filmpje; dat laat nl. ook de aansluiting op de PC niet zien.... Overigens, de enkele tulp stekker is hetgeen er bijgeleverd werd voor aansluiting van de ene speaker op de PC.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De audio aansluiting van de PC is 3,5mm en u zal een adapter nodig hebben. Die heeft een 3,5mm stereo-male stekker met 2 uitgangen tulp female. Daar kan u dan de tulp stekker van uw luidspreker insteken, met dien verstande dat uw speaker een ingebouwde versterker moet hebben, dus met eigen voeding.
Met één speaker zal u dan maar één kanaal hebben, hetzij Links of Rechts van het stereo signaal.
http://www.kabeldirect.nl/tulp-jack-3-5mm-converter-adapter-stereo.html

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding