Bestaat er een hardware incompatibility list voor specifieke linux distributies. En let op: ik zoek niet de compatibility list voor Linux??

Deze vraag is niet voor alle te beantwoorden. De vraag is ICT gerelateerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dit is een vrijwel onmogelijk iets. Reden: Bedrijven updaten continu alle hard en software met nieuwe drivers en updates etc. Het zou ondoenlijk zijn dit continu te moeten volgen.

Een lijst met iets wat wel compatible is is makkelijker bij te houden en is ook nog controleerbaar. Die hoef je alleen aan te passen nadat er klachten komen als het later toch niet blijkt te doen door bijvoorbeeld een update.