Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Twee dezelfde beeldschermen niet dezelfde kleur, hoe los ik dit op?

Ik heb allebei de beeldschermen al gereset en ik heb ook al bij allebei Windows screen kalibratie uitgevoerd.
Het is allebei hetzelfde type scherm.
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee als ik de aansluitingen omwissel zit het probleem in het andere beeldscherm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eens kijken of ik nog een kabel kan vinden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er van uitgaan dat je de beeldschermen gebruikt als uitbreiding van je bureaublad, zal het vermoedelijk gewoon aan het verschil van kwaliteit van de schermen liggen. De een misschien wat ouder dan de ander. Het enige wat je kan proberen is met de bediening van de schermen zelf iets te regelen. Verder zal het je niet lukken om op een van de schermen de instellingen van je bureaublad te veranderen afzonderlijk van het andere scherm. Bureaublad is gewoon 1 instelling. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt niet aan ouder beeldscherm! Als ik de kabels omwissel dan heeft het andere beeldscherm een andere kleur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK, kan het dan misschien de uitgang zijn naar je beeldscherm toe? Wissel die eens om!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat bedoelde ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK, dan moet ik daar eens goed over nadenken. En hier eens aan de gang met dit probleem op eigen pc te simuleren. Maar zoals ik het nu even vanaf hier kan bedenken kan/zal het vermoedelijk aan de uitgang liggen, maat wat precies?? Ben nu even met een lichtproject bezig, maar ik ga kijken of ik antwoordt kan vinden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding