Beste Hdeknijf,

Je kan de antennes van de router beter gespreid zetten omdat je dan het bereik van je router vergroot.
Als je de antennes allemaal een eigen richting opstuurt krijg je een veel groter bereik dan dat je ze allemaal een kant opstuurt.

Ik heb een foto als bijlage gestuurd zodat je de stand een beetje weet.

Met vriendelijke groeten

Toegevoegd na 4 minuten:
Sommige routers hebben omnidirectionele antennes dat houd in dat de opstelling niks uit maakt maar ik ga er van uit dat u geen omni heeft
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het betreft een Sitecom 300N Goetjes en bedankt voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De antennes van een router moet je juist NIET gespreid zetten, maar evenwijdig aan elkaar. Als de antennes evenwijdig staan, dan versterken de verschillende antennes elkaar waardoor er een beter WiFi-signaal ontstaat.