Mijn printer (canon pixma ip4200) pakt het papier niet, terwijl alles goed lijkt. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb het ding gekregen van mensen die ik nu niet meer spreek, dus het is wat onhandig om hen te gaan vragen hoe hij werkt.
Zowel in de papierlade onderin als in de invoer bovenin de printer zit papier, de pc herkent de printer en geeft ook de print-opdracht door, maar hij lijkt het papier niet te pakken.
Herkent iemand dit probleem en/of weet hier de oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
3.8K

Antwoorden (1)

Vermoedelijk een probleem met de papierdikte of tóch nog ergens een klepje waar papier vastgelopen kan zijn.
In de bron de link naar de gebruiksaanwijzing. Hierin staan o.a. de verschillende (papier)storingen in en de mininale en maximale papierdikten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt. de papierdikte is standaard dus dit zou op zich geen probleem moeten zijn, maar ik zal sowieso de handleiding goed doorlezen en dan moet het lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
helaas zijn er alleen handleidingen beschikbaar voor windows, en deze bestanden (.exe) kan ik niet openen op de pc. toch bedankt !