wat kan mijn interne grafische adapter aan?

Zelf ben ik van plan in een week een pc te bouwen.
Maar ik wil pas later een grafische kaart kopen.
En heb op dit moment deze onderdelen,
die effect hebben op grafische performance:

1. MSI Z87-G45 (met ingebouwde grafische adapter)
2. i5-4670k ( Intel® HD Graphics 4600 interne Grafische Chip)

nu is mijn vraag of deze onderdelen überhaupt met elkaar een grafisch beeld leveren en wat de performance dan zijn.
bv, op youtube of minecraft.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Youtube en minecraft zal wel lukken met 4600. Een echt spel zal niet echt gaan. BF4, nieuwste CoD, AC3 of 4. Zal allemaal niet echt werken.http://www.youtube.com/watch?v=B4zfo7JQXFw Je moederbord heeft geen grafische adapter volgens mij, je CPU wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt eraan wat je verstaat onder spel.

Antwoorden (1)

Om gewone videos te bekijken of een spel als Minecraft te spelen zit je meer dan goed met de ingebouwde adapter. Als je zwaardere games (BF3, 4 - Crisis) en zo wil spelen met goeie grafische kwaliteit, dan pas moet je eraan denken om een externe kaart erbij te nemen.

Ben zelf ook bezig met een PC te bouwen met i5-4670K :)