Wat is een geschikte tablet voor mij? Eén die flash ondersteunt, liefst ook meerdere gebruikersaccounts, en een WLAN (of USB-aansluiting) heeft.

Ik kan kiezen uit dit lijstje van mijn werkgever:

Alle Apple iPad modellen, behalve de iPad 1
Alle Samsung Galaxy Tab 2+3 modellen
Alle Samsung Galaxy Note modellen
Alle Google Nexus modellen

Is er een die aan mijn criteria voldoet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou toch eens aan je werkgever vragen of dat hij niet eens wil overwegen om eens naar de Windows Surface te kijken. Leuk is dat als je de Pro neemt je er gewoon dezelfde software op kunt draaien als je Pc. De Pro is wel vrij duur. Maar de Rt komt wel in de buurt van een degelijke prijs kwaliteits verhouding. Helemaal omdat je een bijna complete Word, Excel en Powerpoint bij krijgt. Helaas is de Rt dan weer niet krachtig genoem om de zwaardere programma's de draaien (wat dus wel kan op een Pro). Dus ik weet niet wat je allemaal voor je werkgever moet doen, maar als je eigenlijk aan de standaard office en internet genoeg hebt kun je voor de windows Rt gaan. Maar als je werkgever ook van je verwacht dat je op je tablet werkzaamheden gaat verrichten die zowel on als offline zijn zou ik toch voor de Pro gaan. Leuke is dat je bij de Pro twee usb poorten hebt die je kunt gebruiken terwijl je het apparaatje aan het opladen bent. Ook kun je er gewoon een portable DVD drive aan hangen en een HDD. Ik geloof dat de Pro tot 1 TB aan kon. Maar goed voor de verdere verkoop praat moet je maar naar een winkel gaan. Ik zou in ieder geval je werkgever de Surface even laten zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Voor zover ik weet kun je op de Apple en de Samsung modellen niet meer dan 1 gebruikersaccount hebben. Met de Google Nexus heb ik geen ervaring, maar ook daar ben ik zeker van dat het niet mogelijk is. Jammer dat je niet kan kiezen voor een Surface model met Windows 8 erop. Ik weet namelijk dat die wel aan al je criteria voldoet.

Het beste antwoord

Apple valt af. Die ondersteund geen flash.

Ook Android boven versie 4 ondersteund officieel geen flash. Maar het kan wel werken.

Android v4.3+ heeft meerdere gebruikers accounts.
Dus kom je uit bij Galaxy Note 3 of Note 10.1 2014. Met een adapter kan je daar een USB host mee maken voor een USB stick.

Voordeel van de Nexus is dat je altijd de laatste Android versie hebt. Dat is met Galaxy soms nog wel even wachten.

O en alle smartphones en tables hebben WLAN dus wifi.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor het werk is het heel prettig om de Galaxy Note te kiezen omdat die een stylus heeft. Daarmee kan je goede aantekeningen maken tijdens vergaderingen of trainingen.

Zelf heb ik thuis de Galaxy Note 10.1 2012. En de Galaxy Note 2 uit 2012.
Maar ik wacht nog wel steeds op de update naar v4.3