Wat is een geschikte tablet voor mij? Eén die flash ondersteunt, liefst ook meerdere gebruikersaccounts, en een WLAN (of USB-aansluiting) heeft.

Ik kan kiezen uit dit lijstje van mijn werkgever:

Alle Apple iPad modellen, behalve de iPad 1
Alle Samsung Galaxy Tab 2+3 modellen
Alle Samsung Galaxy Note modellen
Alle Google Nexus modellen

Is er een die aan mijn criteria voldoet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Apple valt af. Die ondersteund geen flash. Ook Android boven versie 4 ondersteund officieel geen flash. Maar het kan wel werken. Android v4.3+ heeft meerdere gebruikers accounts. Dus kom je uit bij Galaxy Note 3 of Note 10.1 2014. Met een adapter kan je daar een USB host mee maken voor een USB stick. Voordeel van de Nexus is dat je altijd de laatste Android versie hebt. Dat is met Galaxy soms nog wel even wachten. O en alle smartphones en tables hebben WLAN dus wifi. Hopelijk heb je hier wat aan. Toegevoegd na 2 minuten: Voor het werk is het heel prettig om de Galaxy Note te kiezen omdat die een stylus heeft. Daarmee kan je goede aantekeningen maken tijdens vergaderingen of trainingen. Zelf heb ik thuis de Galaxy Note 10.1 2012. En de Galaxy Note 2 uit 2012. Maar ik wacht nog wel steeds op de update naar v4.3

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100