Is dit een geschikte desktop voor het produceren van muziek?

Ik gebruik FL studio, en weet niet precies of dit een geschikte desktop is. Ik zal het voornamelijk gebruiken voor FL en Internet. Ik ga er niet op gamen.

http://tweakers.net/pricewatch/347906/packard-bell-imedia-s-i4618nl/specificaties/

Specs staan op de pagina.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja.
http://support.image-line.com/knowledgebase/base.php?id=55&ans=82
Al vermoed ik dat een goede geluidskaart op den duur ook wenselijk zal zijn.
http://www.bt-studio.nl/thuis-studio-beginnen/computer/

Het beste antwoord

Om heel eerlijk te zijn hou ik mijn handen van Packard bell (packerd hell) af. Ik heb altijd gezeik gehad met die apparaten. Tis niet meer wat het vroeger was. De specs daarin tegen zijn wel geschikt voor FL. En net als moordigger zegt, op tenduur is een goede geluidskaart wenselijk. Kortom ik zou zelf voor een kast kijken met een normaalformaat zodat je er later nog van alles bij kan prikken (denk ook aan een SSD)

Wat bij mij voornamelijk opvalt bij PB is dat ze moederborden in de kasten doen van de laagste kwaliteit. Tijdens het bouwen van de PC wordt weinig tot geen rekening gehouden met ESD waardoor er op de niet al te sterke moederborden vervelende beschadigingen ontstaan die niet direct herkenbaar zijn maar, na een half jaar ineens tot systeem falen kan leiden.

Kortom zoek een andere kast (normaal had ik wel een alternatief gegeven maar daar hb ik nu ff geen tijd voor. Misschien heb ik vanavond ff tijd voor je ;) )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker, dat is geen probleem. FL studio is grafisch niet erg zwaar en zal enkel wat geheugen gebruiken. Dit geheugen is ruim voldoende aanwezig in de door u aangegeven computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja hij zal het wel aankunnen aangezien fl studio niet zo'n BIG produce programma is tenzij je plug ins gaat downloaden