waarom gaat mijn laptop piepen als ik opstart en mij externe HD 1 tb is ingeplugd.?

Als de laptop opgestart is en ik plug dan de 1 TB schijf er in is er niets aan de hand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Jaspro101
10 jaar geleden
Start hij verder wel normaal op? krijg je iets anders op je beelscherm dan normaal?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder de ! TB schijf start die gewoon op.
En er zijn ook geen problemen als die eenmaal opgestart is en en dan de EX HD er in doe.
De probleem is gaan spelen nadat er een andere schijf van 150GB is
stuk gedaan.

Antwoorden (1)

Kan zijn dat de opstartvolgorde in je BIOS ingesteld staat op eerst opstarten van USB. Als er dan geen besturingssysteem gevonden wordt krijg je een fout melding (piepen).