ik wil graag bf3 op mijn pc spelen, kan mijn videokaart dit aan?(amd radeon 6850 1gb)

zo ja, op welke resolutie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Om zonder te laggen op Ultra settings te spelen raadt Dice een ATI Radeon 6950 aan.
Ultra settings zullen waarschijnlijk wel goed functioneren met een 6850. Het zal dus tussen high en ultra in liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt jouw systeem testen om te kijken of het zal draaien en hoe goed het zal draaien als die de testhaalt:

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Game selecteren en "Can you run it" drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan altijd nog de laaste drivers instlleren voor goed beeld en onnodige singen uitzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet kunnen. Hangt er ook nog vanaf welke processor je hebt, en hoeveel werk geheugen je hebt. Ik heb een AMD Radeon HD 6750 en ik speel BF3 met alles op 'High' en heb daar geen problemen mee. Dus ja, het moet kunnen bij jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6850 is prima voor bf3, nu zal het aan de andere specs liggen! Je kunt ook een SLI bord kopen, dan een gtx 550 ti erin, en nog een wat minder kaartje, om de physx te renderen! Dan hoef je niet in SLI maar laat je gewoon de kaarten allebei iets anders doen. Gegarandeerd hoge kwaliteit en levensechte physix!