Waarom schiet mijn laptop iedere keer uit als ik de stroom erop of eraf haal?

Als ik aan het werk ben op de accu en ik wil de stekker eraan steken, schiet de laptop uit, zonder fatsoenlijk af te sluiten. Ook als ik de laptop aan de stekker heb en ik trek hem er even uit om bv iemand even op mijn laptop iets te laten zien, gaat hij ook uit. Hoe kan dit? Ligt dit aan de instellingen van mijn laptop of is dit een fout of sluiting?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

dit zou een defecte accu kunnen zijn, start de computer wel weer op als de stekker helemaal los is?
anders ligt het waarschijnlijk aan de accu.