Kun je cpu cooler pushpins ook ergens los krijgen ?

Mijn cpu cooler is los geraakt en 2 van de pins zijn kapot kan je die dingen ook ergens los krijgen
ik vind alleen compleet met cooler ?
en nergens in Nederland ?
kan je ze los krijgen in een pc winkel ?
of online bestellen ??

Picture for question
capthavoc
10 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

Nee, helaas moet ik je teleurstellen.
Deze heb ik los ook nog nooit kunnen vinden.
Ik had toen het geluk dat ik een oud moederbordje vond met een gelijke cooler op een rommelmarkt.
Dus als ik naar mijn eigen ervaring uitga moet ik zeggen van NEE deze zijn niet los te verkrijgen.
Of je moet de stoute schoenen aantrekken en rechtstreeks naar een fabrikant toe mailen, misschien heb je geluk en zijn ze in een goede bui.