Welke game-laptop zou ik moeten kopen?

Ik wil een game laptop kopen, omdat dit ik niet meer zo goed kan gamen op mij laptop. Aan welke punten moet mij laptop voldoen?

500GB of meer
Liefst NVIDIA-Videokaart
Rond de 700 euro
15,6 inch of groter mag ((Liefst niet kleiner 15.5 maakt niet zoveel uit;P))
Moet lekker snel zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze vraag is al eens gesteld daarom wordt hij steeds verwijderd:
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/hardware/goeie-game-laptop.184044
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het ooit een gv was dan is hij dat elke 2-3 maanden. Een vraag van 2 jaar geleden is verre van relevant in dit onderwerp, behalve als deze alleen theoretisch uitlegt welke componenten dan van belang zijn en hoe je deze componenten kan beoordelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lager dan een 750m zou ik niet gaan, dat betekent dat je rond de 800 euro kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:JYsxCsMwEAT_srULK4GzpQe4S-UypBDyES6IWJxMChv9PWdcDTvMHlh1YZ2E84KAovKp6C45r7qZizWZKfHNs-yM4Pq-O8PED_ki2KiF0yR5Y60IB-50O_GLGeEJ8o7sP7hhNJD3hFdr7Q8

Antwoorden (1)

Om wat concrete dingen neer te zetten:
- voldoende geheugen (minimaal 8GB)
- veel geheugen op de (NVIDIA) videokaart
- de harddisk: SSD, maar gezien de gewenste grootte in combinatie met je budget zul je naar een "hybride" drive moeten
- snelle Intel (dus, in volgorde I7, I5, I3), met het budget zal dat de I3, wellicht I5 worden