is deze pc goed voor grand theft auto iv?

Cerebro Value AMD

Hardware
Behuizing: Sharkoon Vaya ( Window )
Verlichting: Geen extra verlichting
Geluidsdemping: Geen Geluidsdemping
Moederbord: MSI FM2-A75MA-E35
Processor: AMD Trinity A8 5600K (4x 3600 MHz) Quad Core
Overclock: Geen Overclock
Processor-Koeler: Standaard AMD Processor koeler
Geheugen[RAM]: 4GB DDR3 1333Mhz (Single Channel)
Videokaart: AMD Radeon HD 7770 (1024 MB GDDR5 - DX11)
Geluidskaart: Onboard audio 7.1
Hardeschijf 1: 500GB
Netwerk: Gigabit LAN (100/1000 mbit) aansluiting
Drive: DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding: Corsair VS Series VS650

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed bedoeld. . Je weet dat IV deel 4 is en V deel 5? Jij wilt dus 4 spelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk ook gta 5 maar minimaal gta 4 dus daarom vroeg ik gta iv.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GTA 5 al ook niet zo zwaar zijn, aangezien deze op dezelfde engine gebaseerd is. Al is het ook weer zo dat GTA 4 niet zo best geprogrammeerd was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4GB RAM is vergeleken met de rest van je onderdelen best weinig, ik zou voor minimaal 8GB RAM gaan. Dat is de meerprijs echt waard.

Het beste antwoord

Jazeker , aangezien de videokaart en de processor redelijk vloeiend lopen kun je toch beter 8GB ram nemen dat voorkomt dat die gaat haperen en bij 4GiG zou dat wel kunnen .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja maar ik raad je aan de kwaliteit op Medium te zetten anders kan je lage fps en lagg verwachten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GTA IV draait op een HD7770 prima hoor. In principe is het spel niet zo best geprogrammeerd, waardoor de uiterste settings op deze kaart misschien minder goed lopen (al weet ik dat niet eens zeker). Maar op Medium hoeft de game echt niet te staan. Gewoon wat schaduwsettings lager zetten. AA op 4x en heel misschien de draw distance.
Gaat in principe prima. Al zou ik persoonlijk aanraden om voor een andere configuratie te gaan, als je het budget hebt.

Toegevoegd na 49 seconden:
Met een andere configuratie kun je ook klaar zijn voor toekomstige games en een eventuele upgrade van je grafische kaart over een jaar of twee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jawel. Als je niet op al te hoge grafische instellingen speelt moet het aardig vloeien spelen, als je de pc intensief gebruikt(veel progamma's etc.) moet je dat zeker doen. Hou er rekening mee dat het spel veel schijfruimte in beslag neemt.