Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn harde schijf in een externe usb behuizing doen om zo mijn bestanden over te zetten?

Mijn beeldscherm is kapot, via hdmi op de tv of vga naar dvi-i krijg ik geen beeld op een externe monitor.
Is het zo dat ik een externe usb behuizing of zoiets kan kopen om mijn harde schijf daar in te doen? Zo ja wat is de volgende stap?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
550
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan inderdaad. Die sluit je dan aan op je nieuwe computer en dan kun je je bestanden er gewoon van af kopiëren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat je beeldscherm stuk is? Als ik je vraag lees denk ik dat je eerder een instellingsprobleem hebt of je hdmi uitgang is stuk. Kan ook misschien je kabel zijn, onderzoek dit eerst eens en laat het weten. Succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ga vanuit dat je een laptop hebt en geen pc. Dan kan dat wel. Bij mediamarkt of zo koop je een behuizing van 15 a 20€ en als.je niet echt handig bent zou ik het een prof laten doen. Daarna is gewoon inpluggen en heb je een externe HD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je eens Googled op "Docking Station" dan zie je dat je zowel met een harddisk uit een PC als met een harddisk uit een laptop probleemloos alles van je harddisk kunt halen.
Als je eens Googled op "Docking Station" dan zie je dat je zowel met een harddisk uit een PC als met een harddisk uit een laptop probleemloos alles van je harddisk kunt halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding