Kan ik mijn harde schijf in een externe usb behuizing doen om zo mijn bestanden over te zetten?

Mijn beeldscherm is kapot, via hdmi op de tv of vga naar dvi-i krijg ik geen beeld op een externe monitor.
Is het zo dat ik een externe usb behuizing of zoiets kan kopen om mijn harde schijf daar in te doen? Zo ja wat is de volgende stap?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan inderdaad. Die sluit je dan aan op je nieuwe computer en dan kun je je bestanden er gewoon van af kopiëren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat je beeldscherm stuk is? Als ik je vraag lees denk ik dat je eerder een instellingsprobleem hebt of je hdmi uitgang is stuk. Kan ook misschien je kabel zijn, onderzoek dit eerst eens en laat het weten. Succes!

Antwoorden (2)

Ik ga vanuit dat je een laptop hebt en geen pc. Dan kan dat wel. Bij mediamarkt of zo koop je een behuizing van 15 a 20€ en als.je niet echt handig bent zou ik het een prof laten doen. Daarna is gewoon inpluggen en heb je een externe HD.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je eens Googled op "Docking Station" dan zie je dat je zowel met een harddisk uit een PC als met een harddisk uit een laptop probleemloos alles van je harddisk kunt halen.