kan deze pc de next gen games zoals BF4 aan?

http://www.tvdlcomputers.nl/computer-systemen/high-end-systemen/TVDL%20FX6300%20Gamer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Redelijke processor en 8GB Werk geheugen..

Ja die trekt dat makkelijk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Redelijke processor en 8GB RAM. Dat is allemaal wel leuk maar met games draait het toch vooral om de grafische kaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leonmig, die grafische kaart is zeker sterk genoeg hoor :)
Je zal het zeker kunnen spelen mede dankzij de gtx650, Houd enkel wel in gedachte dat je niet alles op max zal kunnen spelen. Misschien dat dit voor je gevoel wel goed gaat maar je kaart zal enorm hard moeten werken. ( Kijk of je iets van MSI afterburner kan installeren als het er niet bij zit, dan kan je de koeling van je kast ook regelen en zorg je dat de temperatuur niet boven de 75 graden uitkomt zodat het schadelijk kan zijn voor je computer)