Wie kan mij uileggen het verschil tussen My Passport en mij My Passport Ultra ?

De Extrene Hd zijn wat afmetingen niet gelijk maar ik vergelijk capaciteit 1TB
Verder zie ik dat bij de Ultra software zit,
WD Smartware Pro-software maar wat kan ik hier mee doen is dat de meerprijs waard ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je een link bijvoegen, vooral van de niet-ultra versie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://store.westerndigital.com/DRHM/store?Action=DisplayProductDetailsPage&SiteID=wdeu&Locale=nl_NL&ThemeID=22586100&Env=BASE&productID=248858600

Het beste antwoord

Een helehoop blabla, maar wat wel interessant is, is dat de ultra variant sowieso over USB 3.0 beschikt. Bij de My Passport weet ik niet of die over USB 3.0 beschikt.

De bijgeleverde software is volgens mij niet veel anders dan software die ook wel als een gratis alternatief bestaat. Vaak is dat soort software niet iets waarvoor je per se zo'n stuk hardware koopt. USB 3 daarentegen kan een flink eind schelen met kopieren , echter moet je PC dan wel over een USB 3 poort beschikken (anders heb je er pas profijt van als je een nieuwe pc koopt).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://store.westerndigital.com/store/wdeu/nl_NL/compare/parentCategoryID.13831800/categoryID.13832400
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen de makkelijker back-up is dan dus het voordeel.