Hoe kun je van je mobiel een repeater / hotspot maken?

Ik ben op vakantie en heb een WiFi kaart gekocht (een inlognaam +wachtwoord) waarmee ik 3 dagen lang kan internetten. Helaas kan de rest van mijn familie hier niet mee inloggen. Is er instelling/app op mijn mobiel (Android) waarmee mijn mobiel als het ware een wifihotspot ben?Hoe kun je van je mobiel een repeater / hotspot maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. Er zijn wel apps waarmee je een hotspot van je telefoon kan maken, maar dan kan je alleen je mobiele internet delen. Als je zelf al wifi gebruikt om te internetten, kun je niet ook nog eens via wifi je verbinding delen.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (1)

Ik ben nooit verder gekomen dan de app te downloaded, maar als je je systeem root bied de app fqrouter uitkomst.