Wie kan mij uitleggen hoe je foto's op een SD kaartje via je Mobiel kunt koperen naar een EX HD ?

Ik heb gelezen dat je een On The Go kabeltje nodig hebt en een Hub met voeding.
Maar de instructies th3.cc/12851d kan ik niet vinden.

Toegevoegd na 12 uur:
Ik heb het in Computeridee 15 gelezen maar het is me niet geheel duidelijk
Het punt is op vakantie zonder PC of tablet.
Als je een Hub hebt met voeding ,dan zou je daar een EX HD , een Cardlezer en een On The Go adapter die je aansluit op je mobiel en het bestandsbeheerprogramma dan kun je een backup op je EX HD zetten van je SD Card

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Soms kun je via een datakabel je telefoon aansluiten op je computer en eea gewoon kopieren.
Anders heb je een kaartlezer nodig. Daar kun je de SD-kaart instoppen en deze aan je computer hangen om eea over te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
rechtstreeks van telefoon naar externe harddisk zal niet meevallen.
Je zult ergens een opdracht moeten kunnen geven om de data over te zetten. Ik weet niet of er apps zijn die dat voor je kunnen regelen.