Kan je bij de Apple store in Amsterdam ook een Macbook Air op maat laten maken? en erop wachten? Of kan dit alleen via de site?

(Extra intern geheugen en andere processor..)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als je kijkt op de website van Apple zie je bij de MacBook Air een aantal modellen standaard staan. Deze modellen kun je (afhankelijk van beschikbaarheid) direct afhalen en meenemen.

Wil je een van deze modellen naar eigen wens laten configureren dmv processor/ram-geheugen dan is dat mogelijk, maar op bestelling. Dit kunnen ze niet direct voor jou doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als het alleen geheugen zou zijn is dat geen probleem
maar cpu terplekke laten inbouwen nee
maar kun je misschien wel het juiste model kiezen en daar wat extra geheugen inzetten.?
capthavoc