kan ik mijn videokaart van mijn laptop vervangen?

Sorry voor deze domme vraag, ik ben een leek. Hebben jullie misschien ook een goede alternatief voor een Intel(R) HD Graphics 4000?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (2)

op een uitzondering na (en dat zijn erg dure laptops,) zijn videokaarten in laptops simpelweg niet te vervangen ze zitten op het moederbord ingebakken
het enige vervangbare uitbreidbare op laptops zijn HD en geheugen.
en wat uitbreiding kaarten , als is dat tegenwoordig eigenlijk niet meer aan de orde
capthavoc
10 jaar geleden
De meeste laptops hebben een igp of tegenwoordig zelfs een apu. Zelfs de laptops met een 'echte' aparte gpu zijn niet meteen voorzien om deze te vervangen.

Kijk maar eens onderaan je laptop om te kijken welke klepjes er allemaal open kunnen om te vervangen. Waarschijnlijk zijn dat er maar 3: harddisk, geheugen, netwerkkaart.