Vandaag medion computer ter reparatie aangeboden.

Weet iemand hoe lang dit duurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Bel de klantenservice, geef je reparatiecode op, en vraag info over de reparatie. (En koop nooit meer een Medion, slechtste pc merk allertijden, maar daar was je wss al achter;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit kan heel erg lang duren wanneer je hebt hebt aangeboden bij bijvoorbeeld de Aldi ter reparatie zullen zij dit moeten verwerken en moeten versturen naar het reparatie centrum in duitsland.
Maar bijvoorbeeld Aldi kennende hebben ze aangegeven dat je dit direct met medion dient te regelen, in dat geval zal waarschijnlijk UPS langskomen om de computer op te halen waarbij deze vervolgens naar Duitsland zal gaan ter reparatie. gezien de vele aanmeldingen en de ervaring van verschillende "gedupeerde" is het gemiddeld 3 weken totdat je de computer kan terug ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben trouwe medion gebruiker, heb zelf mijn medion laptop al 6 jaar en heb er inmiddels windows 7 op staan.. en heb er nog elke dag veel plezier van, heb m 1x ter reparatie aangeboden aam medion (duitsland).
dit duurde inderdaad best lang voor ik m terug had maar ze besteden er dan ook wel echt aandacht aan en kreeg mijn laptop oon weer netjes in goede staat terug.

Gister heb ik ook nog een pc gekocht bij de mediamarkt, ook weer van het merk medion en kan niet meer zeggen dat het een hele fijne pc is en voor weinig.. ik heb er € 399,00 voor betaald maar is vergelijkbaar met een pc van bijv. Dell van € 700,00.

Maar om terug te komen op de vraag, het ligt er aan wat er mee is, is het een opstart probleem (bios) kan het wezen dat hij met 1 week weer terug is.
maar is het iets met de hardware (wat ik had)(videokaart) dan kan het tot wel 4 weken duren..
maar als het nog in de garantie periode valt (of verzekering) dan wordt dit geheel kosteloos gemaakt, en je krijgt er dus echt weer een goeie pc zonder mankementen voor terug..
hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord heeft..