Hoe zet je gegevens van je (interne) harde schijf over naar een externe harde schijf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Bestanden selecteren van je interne harde schijf in windows verkenner > dan kopieren (control + c) > dan naar je externe harde schijf in windows verkenner > en daar plak je de bestanden (control + v)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Open met de Windows verkenner beide schijven en evt de subfolders, daarna sleept u de gewenste files van de C-drive naar de externe HD.
U kan meerdere files selecteren door de Ctrl- toets (Control) ingedrukt te houden terwijl u meerde files aanklikt. Daarna kan u alles verslepen naar de externe HD.