Mijn laptop speakers werken niet meer, terwijl via mijn koptelefoon het allemaal wel werkt, wat is er aan de hand?

Mijn toshiba L855-123 speelt geen geluid meer af via de speakers, wanneer ik mijn koptelefoon inplug werkt dit wel.

De laptop is net een half jaar oud, dit kan toch geen ouderdom zijn. Ik heb eerder een laptop van toshiba gehad, nooit wat mee gehad. Deze maakt me gek, usb poorten die niet werken, card reader die niet werkt en nu geen volume.

Kan ik dit maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laptop uitgezet accu eruit gehaald en nu doet hij het weer, heel bizar maar goed hij doet het weer!

Antwoorden (1)

Het lijkt me handig als je hem naar de maker brengt, want zoals je aangeeft heeft hij wel meer mankementen.
Als hij net een halfjaar oud is heb je waarschijnlijk nog garantie (?), dan kun je hem gewoon naar de winkel brengen of opsturen waar je hem hebt gekocht.
Zorg in ieder geval dat er even naar gekeken wordt, om erger te voorkomen, anders kun je er straks niets meer mee ;-)