Als ik muziek luister op mijn Acer Aspire 7720G laptop is het vaak niet om aan te horen.

Ik zie het lampje van de harddisk steeds oplichten en de muziek wordt vertraagd of is te horen met veel gekraak.
Wie kent dit probleem en heeft er een oplossing voor.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb zelf de indruk dat de computer met iets anders bezig is wat het geluid beïnvloed. Soms klinkt het echt mooi en dan knippert het lampje van de harddisk niet. Ik heb in de Taakplanner alle taken uitgeschakeld; dit heeft het probleem wel iets verbeterd maar niet verholpen. De computer is bijna altijd wel met iets (?) bezig. Misschien de virusscanner van McAfee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met koptelefoon ook slecht, of alleen op speaker? ik heb hetzelfde apparaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de koptelefoon op is het net zo slecht.

Het beste antwoord

misschien even defragmenteren ?
en je pc opschonen ?
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek even de driver op
Configuratiescherm
Apparaatbeheer
Besturing voor geluid... kilk open
Dubbelklik op het audioapparaat
Stuurprogramma
Verwijder stuurprogramma

Start PC opnieuw op.

Toegevoegd na 22 minuten:
Of download en installeer even de nieuwe driver
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7720.html
Let goed op welk OS je kiest.

Toegevoegd na 23 minuten:
Audio Realtek moet je hebben.

Toegevoegd na 26 minuten:
Hoewel de eerste oplossing vreemd lijkt, zal je zien dat de driver weer opnieuw geinstallleerd zal worden bij een herstart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat lost dat gekraak wel op! Hij kan ook gewoon z'n laptop weggooien, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede toevoeging...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap je reactie, maar de grap is dat de driver opnieuw geinstalleerd zal worden bij herstart, heb zo al heel wat driver problemen opgelost.