Als je twee uitgangen heb (bv 2X VGA of VGA + DVI) dan daarop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpel, je dient een kaart tehebben met twee uitgangen. Vaak is een VGA en de andere DVi, voor deze wordt vaak een conecter bijgeleverd terug naar VGA, beide beeldscermen sluit je hierop aan. Vervolgens een kwestie /d software installeren en na installatie open. je kunt je schermen configureren zoals jij dat wenst. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een manier om een eenvoudige PCI kaart naast jouw echte videokaart te zetten (de goedkoopste is goed genoeg) en dan daarop een extra monitor te zetten.
Een dual head kaart is natuurlijk veel beter, omdat je de beiode monitoren goed kan afstemmen op elkaar. De prijs is tegenwoordig nauwelijks een belemmering. Ik gebruik tegenwoordig een NVIDIA GeForce 8600 GT en die doet het erg goed als dual head. Bovendien heb ik mijn schermen rechtop staan. Werkt nog beter, mits je een goed voet hebt (Neo Flex, geleverd via Dell)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig hebben de meeste videokaarten twee uitgangen of meer, in dit geval kun je elk gebruiken. Heb je maar één videouitgang koop dan een splitter.

Configureer vanuit je computer hoe je de twee monitoren wil toepassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met kabels. .